Praleisti į pagrindinį turinį
Baltictalents
  • Svečio paskyra   paveikslėlisSvečias
    • Prisijungti
      Pagrindinis
      Puslapio kelias
      • Pagrindinis
      • Kursai
      • Web programavimas
      • JAVA20211103

      JAVA programavimas (BIT)

        •  Skelbimai Diskusijos


        • GIT nuoroda:

          https://github.com/GediminasGricius/Java-202111


          https://github.com/GediminasGricius/JV/

        • Programavimo pagrindai

          • Programavimo pagrindų dalyje Jūs sužinosite kas yra kintamieji, masyvai kokios yra standartinės operacijos, išmoksite rašyti paprastas programas panaudodami įprastines konstrukcijas: sąliginius sąkinius, ciklus, funkcijas.


            Atlikę visas užduotis Jūs mokėsite parašyti nesudėtingą algortimą specifiniai užduočiai išspręstį.

          • Įvadas, kintamieji, operacijos

            •  JAVA ivadas Failas
            •  Paskaitos skaidrės Failas
            •  Užduotys Užduotis
            •  Pavyzdys Puslapis
          • Sąliginiai sakiniai

            •  Paskaitos skaidrės. Sąliginiai sakiniai Failas
            •  Užduotys paskaitos metu Puslapis
            •  Užduotys Užduotis
          • Ciklai: For

            •  Paskaitos skaidrės Failas
            •  Užduotys paskaitos metu Puslapis
            •  Užduotys Užduotis
            • Papildoma literatūra

            •  Bendra informacija apie ciklus URL
            •  Ciklas "For" URL
            •  Programinis kodas Failas
          • Ciklas While

            •  Paskaitos skaidrės Failas
            •  Užduotys paskaitos metu Puslapis
            •  Užduotys Užduotis
            • Papildoma literatūra

            •  Ciklas "While" URL
          • Masyvai ir foreach ciklas

            •  Paskaitos skaidrės Failas
            •  Duomenų skaitymas iš failų Failas
            •  Užduotys. Failai. Puslapis
            •  Užduotis. Masyvai. Puslapis
            • Papildoma literatūra

            •  Masyvai (Tutorialspoint) URL
            •  Masyvai (Orcle) URL
          • Sąliginiai sakiniai (Switch)

            •  Užduotys Puslapis
            • Papildoma literatūra

            •  Switch sakinys (W3Schools) URL
          • Dvimačiai masyvai, failų skaitymas

            •  Užduotys Puslapis
            • Papildoma literatūra

            •  Daugiamačiai masyvai (programiz.com) URL
          • Metodai (Funkcijos)

            •  Paskaitos skaidrės Failas
            • Papildoma literatūra

            •  Metodai (Tutorialspoint) URL
            •  Užduotys Puslapis
          • Metodų kintamieji ir rekursiniai metodai

            •  Užduotys Puslapis
            • Papildoma literatūra
            •  Rekursinės funkcijos URL
          • Try...cache blokas

            •  Exceptions Failas
            •  Exception klasė Puslapis
            •  Užduotys ss Puslapis
          • Pirmos dalies pabaiga. Rezultatų patikrinimas

            •  Apklausa Atsiliepimas
            •  Pirmos dalies atsiskaitymas Testas
        • Objektinis programavimas

            • Klasės, Objektai

              •  Skaidrės. Klasės Failas
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Vykdymas.java Failas
              •  Trupmena.java Failas
              •  1.1 Užduotis (Savarankiškam darbui)
              •  2.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Vykdymas.java Failas
              •  Preke.java Failas
              •  2.1. Užduotis (Savarankiškam darbui)
              •  Papildoma užduotis
            • Kompozicija

              • Automobilio programinis kodas

              •  PavaruDeze Failas
              •  Variklis Failas
              •  Automobilis Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Papildoma literatūra

              •  Klasių kompozicija (javatpoint) URL
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Lygtis Failas
              •  Trupmena Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  1.1. Užduotis (Savarankiškas darbas)
              •  2.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Adresas Failas
              •  Imone Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  2.1. Užduotis
              •  2.2 Papildoma užduotis
            • Paveldimumas

              •  Paveldimumas Failas
              • Įžanginės paskaitos dalies programinis kodas

              •  Gyvunas Failas
              •  Suo Failas
              •  Labradoras Failas
              •  Kate Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Preke Failas
              •  Saldytuvas Failas
              •  Televizorius Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  1.1. Užduotis
              •  2.0 Užduotis Puslapis
              •  2.1. Užduotis
            • Grafinis atvaizdavimas

              •  Grafinis atvaizdavimas Failas
              •  Swing Failas
              •  0.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Variklis Failas
              •  Variklis3L Failas
              •  Variklis16L Failas
              •  Automobilis Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  0.1. Užduotis
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  MygtukasPaspaustas Failas
              •  Uzdarymas Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  Vykdymas (30 langu) Failas
              •  1.1. Užduotis
              •  1.2. Papildoma užduotis
            • Paveldėjimo ir kompozicijos taikymo pavyzdžiai

              •  1.0. Užduotis Puslapis
              •  JRedLabel Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  JBlueLabel Failas
              •  1.1. Užduotis savarankiškam darbui
              •  2.1. Užduotis Puslapis
              •  LoginPaspaudimas Failas
              •  LoginPanel Failas
              •  Prisijungimas Failas
              •  2.2. Užduotis savarankiškam darbui
            • Interfeisai, Anoniminės klasės

              •  Skaidrės Failas
              • Programinis kodas: Interfeisai

              •  TuriVardaIrId Failas
              •  Veislinis Failas
              •  Asmuo Failas
              •  Darbuotojas Failas
              •  Gyvunas Failas
              •  Suo Failas
              •  Laivas Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Programinis kodas: Įmonė

              •  Darbuotojas Failas
              •  Imone Failas
              •  LogConsole Failas
              •  LogFile Failas
              •  Logger Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Programinis kodas: Mokesčiai

              •  Mokejimai Failas
              •  Mokesciai Failas
              •  MoketiPayPal Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Papildoma literatūra

              •  Interfeisai (Tutorialspoint) URL
              •  Anoniminės klasės (baeldung.com) URL
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              • Užduoties sprendimas

              •  Skaiciuoklis Failas
              •  1.1 Užduotis
              •  2.0. Užduotis Puslapis
              •  Darbuotojas Failas
              •  Personalas Failas
              •  Programuotojas Failas
              •  Vadovas Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Su vizualu

              •  Darbuotojas Failas
              •  Vadovas Failas
              •  Personalas Failas
              •  Programuotojas Failas
              •  Vykdymas Failas
              •  2.1. Užduotis
              •  Papildoma užduotis
              •  grafika Aplankas
            • Lambda išraiškos

              •  Lambda išraiškos Failas
              •  Skaiciavimai Failas
              •  Spausdinti Failas
              •  VienanarisVeiksmas Failas
              •  AtlikVeiksma Failas
              •  Vykdymas Failas
              • Palyginimas

              •  Vykdymas Failas
              •  Studentas Failas
            • Abstrakčios klasės. Polimorfizmas

              •  Skaidrės Failas
              •  abstrakcios1 Aplankas
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              •  Sprendimas Aplankas
              •  1.1 Užduotis
              •  2.1. Užduotis
            • Statiniai klasių metodai ir kintamieji

              •  Programinis kodas Aplankas
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              •  Sprendimas Aplankas
              •  1.1. Užduotis
              •  2.0. Užduotis Puslapis
              •  duomenuBaze Aplankas
              •  2.1. Užduotis
            • Parametrizuotos (generic) klasės

              •  Skaidres Failas
              •  stilius Aplankas
              •  1.0. Užduotis Puslapis
              •  1.1. Užduotis
              •  2.0. Užduotis Puslapis
              •  2.1. Užduotis
              •  omasyvas Aplankas
            • Tema 32

              •  Skyriaus baigiamasis testas
          • Duomenų struktūros. Kolekcijos

              • Stekas (Stack)

                • Papildoma literatūra
                •  JAVA stack klasės naudojimas (educative.io) URL
                •  Stack duomenų struktūra (tutorialspoint.com) URL
                • Temos užduotys

                •  1.0. Užduotis Puslapis
                •  Stack 1 Aplankas
                •  1.1 Užduotis
                •  2.0. Užduotis Puslapis
                •  2.1. Užduotis
                •  Stack 2 Aplankas
              • Sąrašas (Queue), Dvikryptis sąrašas, LinkedList

                •  Paskaitos skaidrės Failas
                • Papildoma literatūra
                •  Eilės duomenų struktūra (tutorialspoint.com) URL
                •  Java LinkedList klasė URL
                • Temos užduotys

                •  1.0. Užduotys Puslapis
                •  bitqueue Aplankas
                •  1.1. Užduotys Užduotis
                •  2.0. Užduotys Puslapis
                •  bitqueue Aplankas
                •  2.1. Užduotys Užduotis
              • Binarinis medis (BinaryTree). TreeSet.

                •  Paskaitos skaidrės Failas
                • Papildoma literatūra
                •  TreeSet klasės aprašas (javatpoint) URL
                • Temos užduotys

                •  1.0. Užduotys Puslapis
                •  bittree Aplankas
                •  1.1. Užduotys Užduotis
                •  bittree Aplankas
                •  2.0. Užduotis Puslapis
                •  zodziai Aplankas
                •  2.1. Užduotys Užduotis
              • Map duomenų tipai

                •  Maps skaidrės Failas
                •  bitmap Aplankas
                •  1.0. Užduotys Puslapis
                •  kontaktai Aplankas
                •  1.1. Užduotys Užduotis
                •  knygynas Aplankas
            • Gijos

                • Gijos (Threads)

                  •  Skaidrės Failas
                  • Papildoma literatūra

                  •  Java threads (w3schools.com) URL
                  •  gijos1 Aplankas
                  •  1.1. Užduotis
                  •  2.0 Užduotis Puslapis
                  •  laikas Aplankas
                  •  2.1. Užduotis
                  •  timeout Aplankas
                • Sinchronizavimas

                  •  Skaidrės Failas
                  •  Join Aplankas
                  •  1.0. Užduotis Puslapis
                  •  1.1. Užduotis
              • Maven

                •  Paskaitos skaidrės Failas
                •  1.0. Užduotis Puslapis
                •  1.1. Užduotis
              • Papildomos užduotys

                •  1. Užduotys (Duomenų struktūros) Užduotis
                •  2. Užduotis (Gijos)
            JAVA20211103
            Skelbimai
            Programavimo pagrindai
            Objektinis programavimas
            Duomenų struktūros. Kolekcijos
            Gijos
            Maven
            Papildomos užduotys
            Pagrindinis
            Kalendorius
            Praleisti Paieška forumuose

            Paieška forumuose

            Ieškoti
            Išplėstinė paieška Žinynas apie Ieškoti
            Praleisti Paskutiniai skelbimai

            Paskutiniai skelbimai

            (Dar nėra paskelbta naujienų.)
            Praleisti Artimiausi įvykiai

            Artimiausi įvykiai

            Kraunasi Nėra būsimų įvykių
            Pereiti į kalendorių
            Praleisti Naujausia veikla

            Naujausia veikla

            Veikla nuo Trečiadienis, 2025 gegužės 7, 19:36
            Visa naujausios veiklos ataskaita...

            Nieko naujo nuo jūsų paskutinio prisijungimo


            ©2025 UAB Baltijos technologijų institutas