JAVA programavimas (BIT)
Papildoma užduotis
Pagal žemiau pateiktą UML diagramą sukurkite interfeisą Movable ir dvi klases MovablePoint ir MovableCircle (jis paveldės MovablePoint klasę). Įvykdžius metodą moveUp() tiek taškas tiek ir MovableCircle bus perkeltas per ySpeed į viršų (jo koordinatės). Ištestuokite sukurtas klases.
Sukurkite atskirą klasę MovableRectangle, ji taip pat bus MovablePoint klasės dukterinė klasė tik turės du parametrus: width,length;
Sukurkite sąrašą sudarytą iš taško, apskritimo ir stačiakampio (juos sukurkite rankomis). Sukurkite metodą kuris perkeltų visas figūras į kairę / dešinę
Kaikurios figūros gali būti padidinamos, pamažinamos, o kaikurios ne (pvz. taškas). Sukurkite interfeisą Resizible(int percent).
Kvadratui ir apskritimui pridėkite šį interfeisą.
Sukurkite metodą kuris visas sąraše esančias figūras padidintų 50%;
Sukurkite dar vieną interfeisą
ShapeColour, kuris turės metodus: setColour(Colour c) ir
getColour(Colour c).
Klasės movableRectangle ir movableCircle turi realizuoti šį interfeisą