JAVA programavimas (BIT)
2.1. Užduotis
Namuose auginame daug gyvūnų.
Jie yra dviejų rūšių: Žuvys ir Žiurkėnai. Sukurkime programėlę kurioje
surašytumėme visus turimus gyvunus.
1. Užduotis.
Visi
gyvunai turi vieną bendrą tėvinę klasę: Gyvunas ji turi turėti du
atributus vardas ir tipas (žuvis arba žiurkėnas). Taip pat šiems
atributams skirtus setter'ius ir getter'ius. Klasė gyvūnas negalės
turėti objektų, todėl ją padarykite abstrakčia.
Tiek
žuvis tiek ir žiurkėnas turės savo atskiras klases kurios paveldės
tėvinę klasę Gyvunas ir turės tam tikrus skirtingus atributus - kaip
parodyta paveiksle. Tėvinė klasė Gyvunas turi turėti konstruktorių su
dviem kintamaisiais: vardu ir tipu, klasės žuvis ir žiurkėnas turi
turėti po vieną konstruktorių su vienu kintamuoju: vardas. Sukurkite
šias klases.
2. Užduotis
Abiem
gyvunu klasėm perrašykite metodus toString(), tam kad išvestų
informaciją tokiu būdų (jei būtų sudėti šie atributai į objektą):
Žiurkėnui:
Žiurkėnas. Vardas: Antanas, Uodegos ilgis: 10 cm, Spalva: baltas
Žuviai:
Žuvis. Vardas: Aukse, Peleku kiekis: 10
3. Užduotis
Sudarykite
LinkedList sudarytą iš gyvūnų ir pamėginkite į jį įdėti kelias žuvytes
ir kelis žiurkėnus (skirtingus objektus, juos galite sukurti kode arba
padaryti įvedamus klaviatūros pagalba).
4. Užduotis
Padarykite jog klasės Gyvunai objektai (ir tame tarpe ją paveldinčių klasių objektai) būtų rikiuojami t.y. padarykite, kad klasė įgyvendintų interfeisą Comparable ir turėtų lyginti tokia tvarka: Pirma pagal tipą, poto pagal vardą. Išrikiuokite gyvunus esančius sąraše ir išveskite į ekraną sąrašą.
5. Užduotis
Sukurkite
metodą skirtą gyvūno paieškai sąraše. Metodui paduodamas gyvūno vardas,
metodas turi surasti gyvūną tokiu vardu ir išvesti informaciją apie jį.
Jei gyvūnų sąraše bus daugiau nei vienas, tuomet jie visi turėtų būti
išvesti.